sobota, 25 sierpnia 2018

Pierwszy pełny tydzień w HS

18-19
W sobotę odsypiałam po Luau Dance, ale i tak wstałam dużo wcześniej niż hsis, więc wybrałam się z hmamą na zakupy, a po nich zajechałyśmy do the Habit i w końcu zjadłam swojego pierwszego hamburgera w Ameryce i to w wersji double XD Po południu ogarnęłam swój pokój, a wieczorem całą rodziną wybraliśmy się na letni koncert do parku, który jest w centrum miasta.

W niedzielę byłam w kościele, później uczyłyśmy się i odrabiałyśmy homework z hsis, a po południu pojechaliśmy na obiad do Wolf Creek, gdzie zjadłam przepyszną chicken quasedille. Wieczorem razem z przyjaciółką hsis pojechałyśmy na przejażdżkę po okolicy.

20-24
Szkoła.
Angielski - dużo czytania, pisania, analizowania, dyskutowania - praca domowa niecodziennie ;)
Matma - jak na razie prosta, nie mam problemów.
Biologia - uwielbiam! Nauczyciel tak ciekawie wszystko potrafi wyjaśnić, że nawet nauka trudnych słówek idzie mi całkiem sprawnie.
Historia - chyba jedyna lekcja, na której większość siedzi non stop na telefonie. Nauczyciel dużo i nudno opowiada, ale testy są dość łatwe, więc będzie ok.
Hiszpański - dużo konwersacji, więc szybko łapie podstawy ;)
PE - 3 razy w tygodniu aerobik, 2 razy siłownia i to tak wiecie, dość intensywnie, bo wychodzę po lekcji nieźle zmęczona.
Forensics - pierwsze zajęcia to było Introduction, czyli co będziemy robić, zachowanie bezpieczeństwa, trochę historii. Na drugich rozmawialiśmy o tym, jak wygląda śledztwo na miejscu zbrodni po kolei, kto co robi, jak się wszystko dokumentuje, jakie dowody się zbiera, jak się je zbiera i dokumentuje itd. Na kolejnych mamy bawić się z odciskami palców, już nie mogę się doczekać :D

W piątek byłam na pierwszym meczu szkolnej drużyny footballu i bawiłam się świetnie. Cudowna atmosfera, dużo znajomych, dużo rodziców i świetna zabawa! Ofc wygraliśmy!

Spanish - pomimo upału na dworze, to w szkole większość nosi bluzy, a czasem i długie spodnie, a to wszystko przez klime

the Habit

Pierwszy double burger XD

Letni koncert i rodzinna atmosfera

Zjadłam 2 i sałatkę, a 2 poprosiłam, aby zapakowali i dokończyłam później w domu

z Liv

Mango Dragonfruit Refresher <3

Szkolne szafki

Football game

Cóż za ostrość XD


3 komentarze:

  1. Super się wydaje ten przedmiot forensic :D używasz szafki w szkole?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Foresics i human anatomy i physiology to moje ulubione przedmioty. Używam, zostawiam tam plecak w czasie lekcji i wpadam co 2 lekcje wymienić książki ;) I już nawet nauczyłam się obsługi kłódki XD

      Usuń
  2. Wszystko, jak w amerykańskim filmie! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*

Copyright © 2016 Olka w USA , Blogger