sobota, 1 września 2018

Senior sunrise

Hejka!
Kolejny busy week za mną, a jak tam u Was?

W szkole idzie mi całkiem dobrze, na razie mam same A i B, więc jestem z siebie mega dumna 🤓 W środę mieliśmy super event, który nazywa się 'Senior sunrise' - jestem ciekawa, czy inni wymieńcy mają u siebie coś podobnego, dajcie znać. Senior sunrise polega na wspólnym powitaniu słońca przez wszystkich uczniów ostatniej klasy. Organizuje to co roku samorząd szkolny. Tego dnia musiałam wstać dużo wcześniej, bo już o 4:00. Na miejscu byłyśmy około 5:00, ale większość ludzi też przyjechała wcześniej, choć wschód słońca zapowiedziany był na 6:10. Każdy miał ze sobą koce, na których siedzieliśmy i okrywaliśmy się nimi, bo było dość chłodno. Dostaliśmy też gorącą kawę, ciastka i donuts. Wszyscy siedzieliśmy na murawie stadionu i rozmawialiśmy czekając na wschód. Gdy słońce zaczęło wschodzić, to zrobiło się nagle cicho, robiliśmy zdjęcia, a później wszyscy cieszyliśmy się, tańczyliśmy, skakaliśmy, śpiewaliśmy i wykrzykiwaliśmy różne hasła związane ze szkołą. Dla mnie było to coś świetnego. Przeżywanie tego wszystkiego razem z nimi i bycie częścią ich świata, chociaż przez ten jeden rok, to naprawdę coś fantastycznego, za co dziękuję moim rodzicom, którzy najbardziej przyczynili się do tego, abym mogła tu przyjechać ❤️
Po wszystkim poszliśmy normalnie na lekcje. Na historii prawie zasnęłam, bo jak już pisałam nauczyciel lubi zanudzać, a ja byłam nieco niewyspana tego dnia XD Po lekcjach czekając na forensics miałam przerwę, więc poszłam do kawiarni, która jest niedaleko i wypiłam, aż 2 kawy, żeby być przytomna podczas 3h zajęć.

Wczoraj z Amy i kilkoma znajomymi pojechaliśmy na ognisko i wróciłyśmy około 1:00, a dziś albo jutro mamy jechać z htatą na strzelnicę.




Samochód na przeglądzie, więc wracamy z buta 3km XD

Forensics

Mój balonik z odciskami na forensics

Host brat

Poprosiłam hmamę o plasterek XD

Pizza day!




Wczorajsze ognisko

17 komentarzy:

  1. Jeny julek to musiało być cudoooowne!!! U mnie w szkole nie ma niczego takiego, a przynajmniej ja o niczym nie słyszałam. Może też dlatego, że nie jestem w ostatniej klasie, ale ciiii..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej, jakby było u Ciebie, to na pewno byś wiedziała, bo to spora i ważna impreza, tzn u mnie tak było, że już na kilka dni przed o tym mówiło się dużo i wisiały plakaty i w ogóle. No i super było to przeżyć ;)

      Usuń
  2. Powinni wam tego dnia lekcje odwołać to już w ogole byłoby swietnie haha ale mega fajny pomysł z tym wschodem słońca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musieliby odwołać całej szkole, bo niektóre kursy są przecież łączone z innymi rocznikami, więc by nie przeszło, ale dla takiego przeżycia, warto było się poświęcić ;)

      Usuń
  3. Heej ! Obserwuję, fajny post, super się czyta, ja też na razie mam same A :D Chętnię dołączę do grupy osób z wymiany - może skontaktowałybyśmy się na instagramie? Mój to @maryjozwiakk :D

    https://mary-jozwiak.blogspot.com ♥ mój blog klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. To Cie czeka bardzo ciekawy rok szkolny- zazdro.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj to będzie wiele emocji przed Tobą:D i bardzo dobrze :D obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, zazdroszczę. Ja mogłabym tylko pomarzyć o takich wydarzeniach w roku szkolnym :)
    Ps. Słodki plasterek, mama Cię chyba kochana (z przymrużeniem oka) :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda, że w Polsce szkoła nie wygląda tak, jak tutaj, bo na pewno chodziłoby się wtedy do niej o wiele chętniej ;) Moja host mama jest bardzo kochana :D

      Usuń
  7. Super blog bardzo ciekawi mnie życie poza Polską :O Moja koleżanka tam studiuje i podobno est tak jak mówisz super :D świetny blog kochana !! :D

    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoła tutaj, to zupełnie inna bajka faktycznie. Dzięki ;)

      Usuń
  8. Szkoda, że takich wydarzeń nie ma u mnie w szkole :/ Fajna sprawa ;)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej kujonie XD Ten senior sunrise to sztos!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*

Copyright © 2016 Olka w USA , Blogger