sobota, 8 września 2018

Hike, gun club and football game



1-3.09
Poprzedni weekend był to długi weekend, ponieważ w poniedziałek był Labor Day, czyli Święto Pracy.
W sobotę z samego rana, całą rodziną wybraliśmy się na hike do Angeles National Forest. Uwielbiam nasze wspólne wędrówki, bo wtedy oprócz podziwiania pięknych widoków, możemy też swobodnie porozmawiać, wszyscy razem i na osobności. Hrodzice pytali o moje plany i powiedzieli, że jeśli będę starała się dostać tu na studia, to na pewno mi pomogą tyle, ile będą mogli. Moja hrodzina jest przekochana.




W niedzielę razem z htatą (hmama miała dyżur), pojechaliśmy do klubu strzeleckiego. Spędziliśmy tam pół dnia i było mega! W PL strzelałam, ale tylko ze śrutówek albo asg, a tu była prawdziwa broń i prawdziwe naboje. Ten klub jest bardzo duży, jest tam wiele różnego rodzaju strzelnic, można strzelać z różnego rodzaju pistoletów, shotguna, karabinów i łuków. Szkolą się tam różnego rodzaju organy ścigania, oraz są kręcone programy i seriale np. NCIS.

Naprawdę trzeba wprawy w strzelaniu i nie chodzi mi tylko o celność, ale też o odrzut broni po strzale. Ramię bolało mnie przez 2 dni XD


Można było postrzelać z broni różnego kalibru

Zabiłam zombiaka! XD

W poniedziałek odpoczywaliśmy. Pojechaliśmy do hdziadków na obiad, a po południu trochę się uczyłam i ćwiczyłam na Forensic zbieranie odcisków palców XD


4-7.09
Szkoła. Dziś po niecałym miesiącu szkoły napiszę, jak stoję z ocenami.
1. English Language and Composition - B+
2. Alg 2/Trig - A
3. Human Anat. and Physiology - A-
4. US History - B
5. Spanish - A
6. PE - A
7. Forensic - A-

Jest całkiem nieźle. Najbardziej chyba cieszę się z mojego B z Angielskiego, bo to dość trudny przedmiot, a są ludzie, mieszkający całe życie w USA, którzy mają C lub D.

W piątek odbył się mecz footballu, na który oczywiście poszłam ze znajomymi. Aż do końca października, każdy mecz ma inny temat przewodni. Tym razem był to: USA. W mojej szkole nie tylko przebierają się podczas tygodnia Hoco, ale również na mecze. I tak kolejne mecze będą miały takie tematy jak: nerd, homecoming theme (ponieważ wypadnie w tygodniu homecoming), white out, beat heart / pinkout, pajamas, blackout i na koniec halloween.

Jestem gdzieś tam w środku XD


9 komentarzy:

  1. Na twoim miejscu nie pisałabym o strzelaniu na blogu tak na wszelki wypadek gdyby ktoś to miał zobaczyć, bo z tego co się orientuje można za to wylecieć z programu.

    Twoja host rodzinka wydaje się być przekochna i zdecydowanie napisz o swoich planach odnośnie studiów tutaj, sama też coś takiego planuję więc fajnie by było o tym poczytać:)

    + myślałam, że bierzesz Forensic jako dodatkowe zajęcia? macie też na nich oceny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to też nowe doświadczenie, no i widziałam już na blogach wymieńców z dawnych lat, że również o tym pisali, więc może nikt się nie przyczepi XD Może, jak już coś więcej się wyklaruje odnośnie tych planów, to o tym napiszę, ale na razie jeszcze nie będę. Mamy oceny, ponieważ Forensics są to zajęcia z jakiegoś programu zawodowego i później, jeśli wybierzesz się na studia związane z tym i będziesz miała taki przedmiot, to będziesz miała już zaliczone kredyty z hs, więc są na nim oceny.

      Usuń
  2. Fajnie tam masz.
    Ja się za strzelanie nie biorę bo boje się broni,za dużej ilości krwi i wgl.

    Twoja rodzinka jest super!

    Pozdrawiam i czekam na następną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, moja rodzinka jest cudowna i jest mi tu bardzo fajnie.
      Dzięki, pozdrawiam i do następnej notki :*

      Usuń
  3. Fajnie, że rodzina chce Ci pomóc jakoś przy studiach tyle ile będą mogli :) Super widoki na dwóch pierwszych zdjęciach! Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie z tym strzelaniem, też bym chętnie poszła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Studia? Moje serce płacze... ale rozumiem. Wykorzystaj swoją szansę <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*

Copyright © 2016 Olka w USA , Blogger