sobota, 22 września 2018

another 2 weeks

Hejka!
Nie odzywałam się od dwóch tygodni, ponieważ miałam dużo pracy. W szkole miałam sporo testów, kartkówek i quizów, więc bardziej przyłożyłam się do nauki. Odpuścili nam dopiero wczoraj w dniu, w którym odbył się homecoming game, bo i tak wszyscy myśleli już tylko o wieczornym meczu i sobotniej imprezie - o tym w innym poście.

Jak mi idzie w szkole? Całkiem dobrze, nawet podciągnęłam ocenę z Historii z B na A- 😎, więc teraz mam B tylko z Angielskiego.

Co do Hoco, to zdjęć na razie nie mam, ale tydzień był super i szkoda, że czegoś takiego nie ma w polskich szkołach. U mnie przebierała się cała szkoła, włącznie z nauczycielami. Cudownie było to przeżyć i było to jedno z fajniejszych doświadczeń mojego wyjazdu.

Hoco week wyglądał następująco:
poniedziałek - hippie day
wtorek - crazy sock day
środa - country day
czwartek - twins day
piątek - class colors

Teraz zapraszam już na kilka zdjęć z ostatnich dni, a i jeszcze jedno, szykuje się wycieczka, a dokładnie babski wypad do Los Angeles w następny weekend z hsiostrą i hmamą - I'm very excited!  😱😂❤️




Zachód słońca nad moją szkołą

Tuż obok naszej szkoły jest kawiarnia, w której są pyszne rolowane lody, kawa i smoothies, więc zaglądam tam dość często

W poprzedni weekend byliśmy w parku na letnim kinie

i na quadach

Muszę tego spróbować, ale 430 kalorii przeraża 😱😂

Sushi

Zakupy - nie wszyscy amerykanie jedzą same fastfoody

Doooobre, ale mega słodkie


8 komentarzy:

  1. Fajnie, że u ciebie się cała szkoła przebrała, bo tak jak pisałam u mnie mało osób, ale nauczyciele też wszyscy bo chyba nawet muszą XD I te zdjęcia wyglądają na takie amerykańskie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że tyle osób się zaangażuje i byłam mega zaskoczona, że było tak mało nieprzebranych osób.

      Usuń
  2. AAA to zdjęcie z arbuzem daje mi takie summer vibes podczas kiedy u mnie już jesień haha Mam wrażenie, że tutaj ludzie dzielą się na kilka typów jeśli chodzi o jedzenie - restaruacje, mrożonki lub gotowanie w domuXD
    - Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nadal temperatury ponad 30, któregoś dnia było 38. Ciekawa jestem, jak długo tak będzie. Dokładnie zauważyłam to samo. U mnie gotowanie + czasami restauracje. Hmama jest pielęgniarką a htata dentystą, więc dbają o to, aby zdrowo się odżywiać ;)

      Usuń
  3. te zdjęcia są>>>> + tez jadłam to oreo, jest dobre, ale nie smakuje jak szarlotka XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki tydzień w szkole! Yay! Mogę tylko pomarzyć. LA? Zazdro!

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę podoba mi się twój blog ❣
    Również jadę na wymienię na drugą Liceum i mam nadzieję że trafię na podobne warunki co u ciebie, bo widać że naprawdę ci się udało ❤ Mam pytanie, może wspomniałaś o tym więc z góry przepraszam za moją wrodzoną ślepotę ale z jakiej organizacji jechałaś? Polecasz ją pod względem koordynatorów i ogólnie całej organizacji programu? Słyszałam wiele komentarz osób, które się na swojej zawiodły więc chciałbym się obeznanć w sprawię ❣

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*

Copyright © 2016 Olka w USA , Blogger