piątek, 23 grudnia 2022

Update - grudzień 2022

Hej!
Przychodzę z kolejnym podsumowaniem tego, co się u mnie ostatnio działo. 
W tym tygodniu miałam już egzaminy. Z dwóch przedmiotów mam już wyniki, z ostatniego, który miałam w czwartek jeszcze czekam, ale myślę, że będzie dobrze. W tym semestrze miałam 3 przedmioty z czego jeden online.
1. Advanced Criminal Justice Theory and Practice
2. Hate Crimes (online)
3. Media Psychology.

W kolejnym semestrze również biorę 3 przedmioty i będzie to mój ostatni semestr. Od sierpnia pora na magisterkę. Aplikowałam tylko na jeden kierunek: M.S. Criminology and Criminal Justice na California State University Long Beach, bo tylko on spełnia moje oczekiwania i ma kursy, które będą mi pomocne w przyszłej pracy, jaką chciałabym wykonywać, czyli analityk kryminalny. Trzymajcie kciuki! Uniwersytet już znam oraz kilku nauczycieli, bo robiłam tam certyfikat z analizy, więc miło byłoby tam wrócić. 

Edit. 
Post miałam wrzucić w weekend, ale zapomniałam, więc dopiero dziś go odkopuje i uzupełniam. Przedmioty zdane na A-,A, A-! Cudownie :)   

Już prawie Święta, jak ten rok szybko zleciał. Ja spędzę je na spokojnie, tu to tylko jeden dzień 25. W sobotę zjem z mężem taką naszą ala Wigilię. Będą pierogi, barszcz i ryba plus coś amerykańskiego, żeby połączyć obie kultury, a w niedzielę zabierzemy babcię Jareda do nas i spędzimy ten dzień z nią.

Na koniec wszystkim, którzy tu jeszcze zaglądają życzę spokoju, pomyślności, dużo zdrowia i spełnienia marzeń! Trzymajcie się ciepło! :*

8 komentarzy:

  1. Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, teraz to już Szczęśliwego Nowego Roku ;)

      Usuń
  2. Od dwóch lat uwielbiam Twój blog. Czytałam go kilka razy od początku i cieszę się, że piszesz nadal, choć mnie najbardziej interesują lata wymiany, ale też czytam Twoje posty obecne. Wczoraj dostałam informację, że dostałam się na program wymiany i też w tym roku wylecę. Dopłaciłam za to, żeby zamieszkać w Kalifornii i marzę, żeby mieć taki super rok, jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww miło mi :) Super, życzę Ci jeszcze lepszej wymiany niż moja ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam Twoje wpisy. :) Sledze regularnie od kilku lat. :) Czekam na kolejny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :* Może zmotywuje mnie to do częstszego pisania ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :*

Copyright © 2016 Olka w USA , Blogger