środa, 3 sierpnia 2022

Update - sierpień 2022

Niektóre rzeczy się kończą, niektóre zaczynają. Niedługo kończę staż i zaczynam kolejny semestr studiów. Trochę się pozmieniało, bo zdecydowałam się jednak skończyć studia w trybie normalnym, a nie semestr wcześniej. Da mi to więcej czasu i nie będę tak zawalona nauką, dzięki czemu będę mogła uzyskać też wyższą średnią. Kolejna zmiana, to kontynuowanie nauki na poziomie Master's degree też w normalnym trybie. Doszłam do wniosku, że na pracę przyjdzie jeszcze czas, a z lepszym wykształceniem będzie łatwiej znaleźć pracę.

Uprzedzam, że te zmiany nie są skutkiem odbywanego stażu, bo pracuje mi się bardzo dobrze. Ludzie są mili, atmosfera w pracy przyjemna, a praca sama w sobie bardzo ciekawa. Naprawdę dużo nauczyłam się przez te 2 miesiące i sądzę, że chciałabym w przyszłości kontynuować zawód analityka kryminalnego. 

4 komentarze:

  1. Studia w Stanach są moim marzeniem, ale najpierw wymiana i w trakcie będę myśleć, czy jednak to jest dla mnie, czy spodoba mi się życie tam na tyle, żeby zostać na kolejne lata.
    Powodzenia na uczelni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry pomysł, u mnie wyglądało to podobnie. Dzięki wymianie zdecydowałam się na studia. Powodzenia!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :*

Copyright © 2016 Olka w USA , Blogger