wtorek, 18 kwietnia 2023

Update - kwiecień 2023

Kolejne miesiące za nami, czas szybko leci i został mi ostatni miesiąc studiów licencjackich. 13 maja kończę semestr, a do 20 mam finals. 22 zaś zakończenie studiów. Nie mogę uwierzyć, że już zleciały 4 lata i kończę je na kolejnej uczelni. 
W tym semestrze mam 3 przedmioty:
1. Criminal Justice Leadership / online
2. Civic Engagement in Criminal Justice
3. Special Problems in Criminal Justice

Na magisterkę się dostałam, cieszę się bardzo, jedyne, co mnie martwi to dojazdy. 60km przez całe LA, to będzie jakieś 2h jazdy w jedną stronę. LA to jedno z najbardziej zakorkowanych miast na świecie. Tego bardzo tu nie lubię. Ale postaram się brać też przedmioty online, żeby nie jeździć codziennie, jeśli się tak uda. 

Plany na wakacje. Ostatnio, jak coś planowałam, to nie wychodziło, a najlepsze były spontany. W tym roku, jak zwykle planuje, ale czy coś wyjdzie, zobaczymy :D 
Marzy mi się Sedona i Wielki Kanion i Park Narodowy Yellowsone, ale przypuszczam, że będę musiała wybrać jedno z tych miejsc, bo chcemy polecieć z Jaredem też do Polski, żeby w końcu poznał teściów i moją rodzinę, no i chcę mu też pokazać, co Polska ma do zaoferowania. 

Jeśli tu jeszcze ktoś zagląda, napiszcie, gdzie Wy się wybieracie na wakacje ;)
Pa!


10 komentarzy:

  1. Kurcze, mam wrażenie, że dopiero co zaczynałaś te studia :D Czy Jared był kiedyś w Polsce? Odpowiadając na pytanie to ja na "wakacje" wybieram się na praktyki do Niemiec :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie takie same wrażenie, ten czas coś za szybko leci po 20-tce XD. Jared tylko raz był w ogóle w Europie i nie była to Polska, więc mam pole do popisu ;) Powodzenia na praktykach :)

      Usuń
  2. Oczywiście, że zaglądamy. Jeżeli chodzi o wakacje, nie mam jeszcze żadnych konkretnych planów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje końca studiów i dostania się na magisterkę! Planujesz napisać o tym, jak wygląda rekrutacja na magisterkę w usa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Nie myślałam o tym, bo wszystko można znaleźć bardzo dobrze opisane w internecie.

      Usuń
  4. Gratuluje ukończenia studiów i życzę udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki! Ja wyjadę gdzieś z rodziną, a na początku sierpnia lecę na wymianę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*

Copyright © 2016 Olka w USA , Blogger