niedziela, 22 maja 2022

Koniec II semestru na Cal State LA

Semestr zakończony, egzaminy zdane, wiec pora na podsumowanie. W tym semestrze miałam 5 przedmiotów:
  • General Chemistry 
  • Introduction to the Discipline of Criminal Justice
  • Victimology in Child Abuse and Family Violence
  • Forensic Mental Health
  • Interpretation of Evidence in the Courtroom
Chemię miałam podzieloną na wykłady i lab. Bałam się tego przedmiotu, ale wykładowca był fajny i dobrze tłumaczył, więc wyszło całkiem dobrze, bo na koniec dostałam A-. Moja średnia w tym semestrze wyniosła 3.91 (na 4.0 - tu inaczej liczy się ją niż w Polsce). 

Dzięki temu, że przez 2 semestry brałam przedmioty, które miały więcej niż 3 kredyty, to będę mogła skończyć college już w następnym semestrze. Muszę tylko wziąć kursy za 18 kredytów. Będę miała trochę więcej nauki, ale certyfikat kończę robić w czerwcu, więc nie będzie problemu. Mogłabym rozłożyć to na 2 semestry, ale z drugiej strony chcę mieć to już z głowy i skończyć licencjat, żebym mogła myśleć o tym, co dalej. A myślę o tym, żeby załapać się gdzieś do pracy i w międzyczasie robić magistra, biorąc 2-3 przedmioty na semestr. 

Mam teraz kilka dni wakacji. Pochilluje nad basenem, Jared nie dostał wolnego, więc nigdzie dalej się nie wybieramy. Na weekend tylko wyskoczymy do Santa Clarita. 

Do końca czerwca mam jeszcze zajęcia z kursu, a już 1 czerwca zaczynam staż. Ekscytuję się tym mega. Cieszę się, że będzie to w Santa Monica, bo dobrze znam tę okolicę, a posterunek, na którym będę pracowała mijałam codziennie, jeżdżąc przez kilka miesięcy na kampus mojego college.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :*

Copyright © 2016 Olka w USA , Blogger