niedziela, 9 lutego 2020

Wakacje na Hawajach!

Od wielu lat marzyłam o tym, aby kiedyś odwiedzić Hawaje i w końcu się udało! Choć był to dość spontaniczny wypad. Planowałyśmy z Amy, moją host siostrą, u której mieszkałam na wymianie, jakiś road trip, ale któregoś dnia, kiedy byłam u niej, jej tata powiedział, że jego kolega z pracy leci z rodziną i jeszcze innym znajomym na Hawaje i namawiali jego, ale on nie może, więc może my byśmy chciały. Lot w 2 strony za free, tylko hotel musiałyśmy załatwić i jedzenie. Zgodziłyśmy się bez zastanawiania i już po 2-óch dniach byłyśmy na rajskiej wyspie Kauai. Wybrałyśmy spokojną miejscowość, gdzie mogłyśmy odpocząć, co było właśnie naszym celem. Na swój wyjazd udało mi się zarobić będąc opiekunką do dzieci. Od kilku miesięcy większość piątkowych i sobotnich wieczorów spędzałam na opiece w kilku różnych domach. Zaczęło się od znajomych, rodziny u której mieszkałam ostatnio, a później polecili mnie dalej i tak udało mi się trochę zarobić :)
Podsumowując wyjazd, Kauai jest piękna i mam nadzieje, że jeszcze tam wrócę i będę mogła zobaczyć resztę wysp.

Pyszne śniadania!

Przed naszym hotelikiem

1. Ale miałaś szczęście z tymi darmowymi biletami <3 Uwielbiam Hawaje!

1. To był prywatny samolot. Taka mała latająca puszka na 14 osób. Ojciec tego znajomego, kolegi mojego hosta jest szefem jakiejś firmy odzieżowej, która ma dużo sklepów w całej Ameryce i to jego samolot, dlatego udało nam się polecieć za darmo :)

2. OMG, to jeszcze lepiej! Nie każdy może się pochwalić, że leciał kiedyś prywatnym samolotem. Mega zazdroszczę!

2. Ale wam sie udalo z tymi biletami! Świetny wyjazd, mam nadzieje, że też kiedys uda mi się tam polecieć :)

3. Jak tam pięknie! Marzą mi się Hawaje od dziecka:)

1. Musisz kiedyś się wybrać. Jest naprawdę pięknie :)

4. O wooow!! Haha:D Ale zazdroszczę! Tylko widzę ten piękny, cudowny krajobraz, tę zieleń, wodę to mega mi się marzy.. Super, że miałyście taką okazję! Zostaję na dłużej:-))

Mój kanał

Blog ;)

1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Niech i Tobie spełni się to marzenie :D

5. Marzę o urlopie na hawajach <3 fajnie, że mieliście taką możliwość :) a ten zachód słońca... piękniejszego chyba nie widziałam <3

1. Nie wiem dla czego, ale zachody w tej części kuli ziemskiej są przecudowne :) Trzymam kciuki, za to, żeby Twoje marzenia się spełniły ;)

6. jeeej, ale masz super, to moje marzenie!:))

7. Mega zazdroszczę, ach, chciałoby się poleżeć pod palmą na Hawajach :)
    BLOG
    YOUTUBE

8. Hawaje to moje marzenie :) może kiedyś wygram kupę kasy i się tam wybiore :) super fotki :)

Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

1. No lecąc z Polski to jest spory wydatek, więc życzę dużej wygranej :)

9. Zazdraszczam! :) Piękne zdjęcia!

10. Ale cudownie, to super, że mogłaś skorzystać z okazji i zwiedzić wymarzone przez siebie miejsce. Cudowne foty

11. Super! Pięknie tam. Marzę o takiej podróży :D

1. Oj pięknie. Życzę i Tobie, żebyś się tam wybrała :)

12. Pięknie tam:) Zazdroszczę i mam nadzieję, że też kiedyś się wybiorę w te regiony, tylko jeszcze trochę muszę odłożyć, bo taka wyprawa to będą dość duże koszty, ale widzę, że warto :)

13. Jakiś czas temu u siebie na blogu pisałam o filozofi hawajskiej jest niesamowita :)