sobota, 15 lutego 2020

II semestr


Po najdłuższej przerwie między semestrami, jaką kiedykolwiek miałam, nadchodzi II semestr moich studiów. Zaczynam 18 lutego, a kończę 16 czerwca. Postanowiłam więc napisać o tym, jakie wybrałam przedmioty.

I przedmioty po kolei, jak w tabelce:
  1. Concepts of Criminal Law
  2. Legal Aspects of Evidence
  3. Research Methods in Psychology
  4. Physical Anthropology
  5. Critical Analysis and Intermediate Composition
I tym razem mam całkiem fajny plan i godziny. Jak widać od poniedziałku do czwartku zaczynam o 12:45.  W poniedziałek i środę kończę 3:35, a we wtorek i czwartek o 5:05. Udało się też zostać w głównym kampusie. 
Miałam też pytanie o klasę Online, jak to wygląda. Ja swoją klasę zaczynam 9 marca, a kończę 6 czerwca, czyli jest nieco krótsza niż inne moje klasy. Mam wyznaczone dni, w które muszę się zalogować do systemu i tam profesor będzie dodawał materiały do przeczytania, nagrane wykłady, filmy i inne. Czas spędzony tygodniowo, to 3-4,5 godziny. Jeśli dobrze pamiętam, to ma nie być żadnych quizów tylko egzamin na koniec również online. Egzamin będzie na czas, więc trzeba będzie się uczyć, bo nie będzie czasu na szukanie czegokolwiek.  

Na dziś tyle. Trzymajcie się, pa!

21 komentarzy:

  1. Fajnie, ze jesteś zadowolona ze swojego planu bo to mega ważne :D tez miałam kiedyś egzamin online i tez cieżko byłoby szukać samemu odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie obawiam się nieco tego egzaminu, ale jak się nauczę, to przypuszczam, że nie będzie taki straszny.

      Usuń
  2. Ale masz fajnie! Ja się muszę 3 razy w tygodniu męczyć ze wstawaniem na 8 :( To chyba największy minus małej szkoły - limitowana liczba zajęć nie daje ci zbytnio wyboru jeśli chodzi o godziny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z criminal justice też mam max 2-3 kursy do wyboru, ale z resztą jest ok. Na 30 tys ludzi, jest bardzo dużo kursów, które mają po kilkanaście terminów do wyboru, albo i jeszcze więcej. Powiem Ci, że u mnie te ranne zajęcia zaklepywane są najszybciej, bo sporo ludzi pracuje popołudniami.

      Usuń
    2. A u nas przy czterech kursach praca nawet na 1/4 etatu jest uważana za samobójstwo xd

      Usuń
    3. A tu to normalne, bo studia strasznie drogie + jeszcze życie, więc niektórzy tylko praca i uczelnie, bo nie ma czasu na nic więcej.

      Usuń
  3. Najważniejsze to być zadowolonym, ja już się boje! Ciekawa jestem jacy to będą nauczyciele w tym semestrze.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 2 tych samych nauczycieli, a reszta też inna. Powodzenia Ci życzę ;)

      Usuń
  4. Życzę Ci powodzenia 2 II semestrze, a później w pozdawaniu wszystkiego. Te przedmioty brzmią ciekawie, zobaczymy, jak będzie w praktyce;) Super, że plan godzinowo Ci pasuje. Jeszcze raz powodzonka!

    Mój kanał

    Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie zaczynać później, bo można się wyspać albo douczyć z rana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że ja ranny ptaszek jestem, więc chyba wolałabym jednak zajęcia z rana, bo i tak wstaję wcześnie :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak fajnie, możesz się rano na spokojnie wyszykować :) Ja szczerze mówiąc lubię rozpoczynać zajęcia o 9.45 (wg. planu), rano bez pośpiechu, a kolejny plus to, to, że z uczelni wracam o wiele wcześniej :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w sumie też pasowała by taka godzina, żeby właśnie wracać wcześniej :)

      Usuń
  8. Plan prezentuje się super, sama chętnie pochodziłabym na pewne zajecia- bardzo w moich klimatach :-) Ale jak juz wiesz onie mamy kryminalistyczne zainteresowania :-) Cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Plan wydaje się naprawdę genialny. Najważniejsze, że ci pasuje!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ola ty to masz tam pięknie :)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem :D Jestem tutaj już tyle czasu, a widoki nadal mnie zadziwiają :)

      Usuń
  11. Super masz ten plan. Możesz się wyspać, zjeść śniadanie i coś nawet zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*

Copyright © 2016 Olka w USA , Blogger