wtorek, 21 stycznia 2020

Przerwa semestralna, premiera nowego serialu i upragnione wakacje

Zacznę może od ostatniej części tytułu, czyli o wakacjach! Choć napiszę tylko co nieco, bo osobny post będzie za jakiś czas. Miał być roadtrip z Amy, ale jak zwykle wyszło inaczej i wylądowaliśmy na Hawajch! Jest pięknie, ciepło i słonecznie i na razie tylko tyle, taki sneak peek ;)

Moja przerwa semestralna trwa, został jeszcze niecały miesiąc, zapisałam się na nowe przedmioty. W tym semestrze też będę miała 5 przedmiotów, ale 1 będzie online, czego wymaga moja szkoła.

Dochodzimy do premiery serialu, na której byłam z Kevinem, który jak zwykle miał wejściówki. Event odbył się w czwartek 16 stycznia w Alamo Drafthouse Cinema w centrum LA. To takie kino, gdzie podają jedzenie i picie, a my wszystko mieliśmy darmowe. Siedzieliśmy w 3 rzędzie. Sala kinowo nie jest bardzo duża, bo wiadomo, trzeba obsłużyć ludzi, a i miejsca są dużo większe niż w normalnym kinie, bo jest do każdego składany stoliczek. Serial który był wyświetlany to 9-1-1 Lone Star czyli spin-off serialu 9-1-1.


Głównych bohaterów grają Rob Lowe i Liv Tyler. Krótki opis z filmweb i trailer:

Nowojorski policjant wraz ze swoim synem przeprowadza się do Austin, gdzie pracuje, ratując ludziom życie i jednocześnie usiłuje rozwiązać własne problemy.



Po filmie 3 aktorów grających jedne z głównych ról Natacha Karam, Brian Michael Smitch, Ronen Rubinstein oraz Tim Minear pisarz, producent i twórca serialu odpowiadali na pytania i ogólnie opowiadali o sobie i o serialu. Bardzo mi się podobało, miło spędziłam czas i znowu mogłam poczuć i zobaczyć trochę Hollywood xD



Z tego powodu, że nie mamy jeszcze 21 lat, to dostaliśmy jedynie sok, ale wyglądał jak margarita :D




6 komentarzy:

  1. Jak wyglada taki przedmiot online? Egzaminy z niego tez sa online czy jednak egzamin jest normalny? Fajnie ze w kinie podają jedzenie i picie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wygląda to tak (tzn będzie, bo jeszcze nie zaczęłam), że 2 razy w tygodniu w wyznaczone dni, loguję się do systemu i mam tam materiały do przeczytania, nagrane wykłady itd. Czas spędzony na tym ma być między 3 a 4,5h w tygodniu. Na koniec będzie exam również online i na czas, więc trzeba będzie jednak się uczyć, bo nie będzie czasu na szukanie materiałów.

      Usuń
  2. też mnie ciekawi to, jak wygląda taki przedmiot online :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę już pisać tego samego, odpowiedziałam powyżej :) Dzięki za pytanie :)

      Usuń
  3. Jakie będziesz mieć teraz przedmioty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Critical Analysis and Intermediate Composition, 2.Concepts of Criminal Law, 3. Legal Aspects of Evidence, 4. Research Methods in Psychology, 5. Physical Antrophology ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :*

Copyright © 2016 Olka w USA , Blogger