poniedziałek, 2 lipca 2018

Wakacje! - pozostało 30 dni!


Hej, hej!

Wróciłam w niedzielę i po tygodniu nieobecności postanowiłam napisać co tam u mnie.
Jak w tytule poleciałam na Zieloną Wyspę, aby odwiedzić młodszego brata mojej mamy, który mieszka w Dublinie. Trafiłyśmy na cudowną pogodę. Cały czas było słonecznie i bardzo ciepło 😍 Była to moja 2 wizyta w tym kraju i w tym mieście. Pozwiedzałyśmy, odpoczęłyśmy, pochodziłyśmy po górach i spędziłyśmy czas z rodziną. Krótko mówiąc, miło spędziłyśmy ten tydzień.

Teraz najwyższa pora na zdjęcia ;)

Rzeka Liffey, która przepływa przez sam środek miasta oraz Samuel Beckett Bridge.

Ten sam widok z nieco innej perspektywy.

Piętrusy w centrum na O'connell Bridge.

The Spire, która ma 120m i stoi w samym centrum.

Popołudniowy, uroczy Dublin. 

Park St Stephen's Green - uwielbiam to, ze można tu siedzieć na trawie ;)

Centrum handlowe Stephen's Green ❤️

Muzeum Historii Naturalnej.

Góry Wicklow.

Piękne widoki.

I jeszcze piękniejsze ;)

I jedzonko ^^

Kolorowe wegetariańskie ryba, sałatka i coś w cieście - dobre było.

Ochłoda w upalny dzień.

Dosłownie nie mogłam wyjść z tego sklepu, a jak cudownie tam pachniało XD

Irlandzkie batoniki dla taty.

Ta koniczynka poleci ze mną na wymianę, aby przynosić mi szczęście ;)
Teraz czeka mnie 30 dni przygotowań, odwiedzania rodziny i znajomych oraz 2 kilkudniowe pobyty u babć i dziadków, aby mogły się nacieszyć i podtuczyć przysmakami wnuczkę XD

Niedawno było 50, a tu już 30! Czy Wam też tak szybko mija czas tak, jak mi, czy wręcz przeciwnie ciągnie się za bardzo?

8 komentarzy:

  1. Czas szybko leci :D ale super widoki i super jakość tych zdjęć! Czym robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FujiFilm FinePix S5600 - nieco stary, ale robi dobre fotki i działa, więc nic mi więcej nie potrzeba XD

      Usuń
  2. Jak to szybko zleciało, 30 dni to bardzo mało i zanim się obejrzysz bedziesz na miejscu. Zazdroszczę wizyty w Irlandi, tez zaesze chciałam ja odwiedzić i ze zdjec wyglada przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irlandia to piękny kraj i warto go odwiedzić. Niby miesiąc, to tak dużo, ale jeśli ma się tyle rzeczy do zrobienia, to czas leci szybko :)

      Usuń
  3. Jak już wrócisz, to musimy razem polecieć do Irlandii, bo na zdjęciach wygląda ona pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też miałam być w tym roku w Irlandii ale niestety nie wyszło :/ U mnie dokładnie dzisiaj zostało 30 dni do wymiany i też niebawem czeka mnie maraton odwiedzania rodziny haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z wymieńców przed wyjazdem ma do zrobienia praktycznie te same rzeczy ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :*

Copyright © 2016 Olka w USA , Blogger