czwartek, 12 lipca 2018

Prezenty dla host rodziny - 20 dni!


Hej!

Na dworze szaro, buro i deszczowo, więc mam czas dla bloga i dziś chętnie podzielę się z Wami tym, co już kupiłam i co jeszcze zamierzam kupić swoim hostom. Niestety będą tylko zdjęcia z neta, ponieważ mój aparat jest na wyjeździe razem z moją mamą 😋

Może zacznę od prezentu wspólnego:

1. Michałki 2. Album 3. Krówki 4. Magnes 5. Ptasie Mleczko
I dokupię jeszcze:

1. Ołówki na pewno przydadzą się w szkole host rodzeństwu 2. A kisiel, kto nie lubi kiślu? XD
Host Mama:

1. Kilka pocztówek z Polski i kilka z Irlandii, ponieważ kolekcjonuje 2. Je tylko gorzką czekoladę 3. Bransoletka z bursztynami                       4. Maseczka 5. Jeden z moich ulubionych scrubów
Host Tata:

1. Również ulubiona gorzka czekolada 2. Żubróweczka 3. Brelok z grupą krwi - podpytałam oczywiście hsis o grupę

Host siostra:

1. Czeko mleczna 2. Czeko tubka ❤️ 3. Torbę zamówiłam przez neta 4. i 5 tak, jak u mamy 6. Bransoletka z bursztynem

Host brat młodszy:

1. Koszulka dla koszykarza zamawiana z neta 2,3,4 - jak widać.

Host brat student:

1. Gra - prezent podpowiedziany przez hsis 2,3,4 Jak widać ;)

Wydaje mi się, że tyle wystarczy, bo pomysły mi się już skończyły, a i czasu coraz mniej.

A co do czasu, to zostało mi jeszcze tylko 20 dni! Szok w trampkach XD Czas leci szybko i bardzo się z tego cieszę ;)


8 komentarzy:

  1. Podoba mi się mega ta koszulka dla host brata i pomysł z grą! Po za tym jak mogłam zapomnieć o czekotubkach? Będę musiała je zdecydowanie dokupić tak samo jak kilka kisli(?) hah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiśli, kisielów, kiślów, kisieli XD wiadomo ocb, hah nigdy nie umiem tego odmienić. Ja niedawno oglądałam filmik na yt, jak Norweg próbował polskich słodyczy i bardzo mu czekotubka smakowała, więc też postanowiłam kupić.

      Usuń
  2. Też myślałam, żeby swojemu host bratu kupić tą grę, ale on bardziej sport i samochody XD aaa też kupuję żubrówkę, chyba nie ma problemu z przewiezieniem w tym dużym bagażu nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój również sport, w college gra w football, ale też lubi grać w różne gry, nie tylko sportowe. Raczej nie ma problemu ;)

      Usuń
  3. Tylko 20? Nieeee. Ty wiesz, że ja cieszę się Twoim wyjazdem, ale z drugiej strony będzie mi Ciebie tak bardzo brakowało przez ten rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już 19 XD Wiem, wiem, ja również będę tęsknić :*

      Usuń
  4. Fajne prezenty!! Tak żałuje ze moi hości to weganie bo jest tyle pysznych polskich słodyczy które chciałabym im kupic :((( Mi zostało 22 dni, a nawet nie zabrałam się za szukanie prezentów! moja prokrastynacja sięga zenitu, ale po przeczytaniu tego posta moze sie za to zabiorę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że to ja zwlekałam, a tu jeszcze znalazł się ktoś, kto jeszcze nie zaczął, wow XD Ty masz trochę trudniej niż my, bo znalezienie wegańskich słodyczy na pewno nie jest łatwe. Powodzenia w szukaniu ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :*

Copyright © 2016 Olka w USA , Blogger