sobota, 21 sierpnia 2021

Cal State LA - I semestr



23 lipca zaczynam semestr jesienny 2021, więc pora na post z tym związany. 
Byłam już na campusie załatwić sprawy i moje pierwsze wrażenia, są pozytywne. Jest trochę inny niż SMC, jest większy, choć liczba studentów jest podobna, ale tu jest więcej miejsca, bo SMC był bardzo ściśnięty, budynki były obok siebie, a tu jest dużo miejsca, więc trzeba się nachodzić, żeby znaleźć budynek, w którym będą klasy XD

Plan:

1. Physiology and Psychology of Violence and Aggression
2. Police and Society
3. Multiculturalism and the Criminal Justice Systeme
4. Deviant Behavior
5. Gangs

Przez te kolejne 2 lata będę miała więcej przedmiotów, które są związanie z moim kierunkiem i w końcu będę się uczyć dokładnie tego, czego chcę. Wybór kursów jest ogromny, na pewno nie uda mi się wziąć wszystkich, bo jest ich tak dużo. W college miałam tylko 7 albo 8, a reszta była dobrana na zaliczenie, z tych jakie musiałam wziąć. 

W poniedziałek wielki dzień! Trzymajcie kciuki :D

12 komentarzy:

  1. Przeczytałam Twojego bloga od początku, ze względu na wymianę, na którą wybieram się za rok.
    Powodzenia w pierwszym semestrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko zaczyna się u Was semestr :D Przedmioty brzmią bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zajęcia wybrałaś! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawych przedmiotów będziesz się uczyć! Szczególnie ciekawie brzmi Physiology and Psychology of Violence and Aggression oraz Gangs. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia w pierwszym semestrze :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wpis! Życzę powodzenia i wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się ciekawie :) powodzenia! trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam mocno kciuki- zajęcia , które wybrałaś brzmią mega ciekawie- sama bym chętnei wzięła w nich udział ( studiowałam kryminalistykę i metody zwalczania przestępczości i taki fakultet jak gangi brzmi mega ciekawe) :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymam mocno kciuki za kolejny semestr ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*

Copyright © 2016 Olka w USA , Blogger