niedziela, 10 stycznia 2021

Stok narciarski i pustynia - świętujemy urodziny

Wczoraj z koleżankami z high school i moją host sis Amy zrobiłyśmy sobie całodzienny wypad i tak świętowałyśmy urodziny Liv, które już były i moje, które będą w środę. Najpierw pojechałyśmy w góry do ośrodka narciarskiego Snow Summit, niedaleko jeziora Big Bear. Za to uwielbiam miejsce w którym mieszkam, w ciągu jednego dnia mogę pojechać sobie w góry i pojeździć na desce, a później np. na plażę nad ocean. Po południu wróciłyśmy do Santa Clarita, gdzie dołączyło do nas jeszcze kilku znajomych i pojechaliśmy na pustynię, oddaloną o kilka kilometrów od SC, gdzie jest specjalne miejsce do jeżdżenia i można tam wynająć kłady, motory i takie specjalne samochody do jazdy offroad (na zdjęciu niżej). To był super dzień. Dawno się tak nie bawiłam, bo ostatnio więcej czasu spędzam w domu. W Kalifornii dużo zachorowań, więc nie łatwo jest się gdziekolwiek wyrwać. Byle do wiosny kochani! Co do wiosny, w przyszłym tygodniu zapowiadają temperatury 25-28 stopni! Dawno nie było tak ciepłego grudnia i stycznia tutaj.













22 komentarze:

  1. Cześć od godziny przeglądam twojego bloga i naprawdę fajnie się go czyta. Dostałam link do tego bloga od Laury z NY. Sama od niedawna jestem w stanach i szukałam innych blogów i cieszę się, że tutaj trafiłam. Ja mieszkam w Minnesocie i jestem w 9 klasie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Witamy w US! W Minnesocie nigdy nie byłam, ale słyszałam, że są tam piękne jeziora.

      Usuń
  2. No ciepło jest. W tamtym roku było około 15, a w tym 21.
    To musiała być super zabawa :D
    100 lat! Z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jestem tak do tyłu z komentarzami, że zdążyło zrobić się zimno XD

      Usuń
  3. Super spędzony czas :) Faktycznie ekstra, ze masz tak blisko góry i plaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie spędziłaś ten czas :D Super zapowiada się u Was pogoda :D
    Świetna fotorelacja :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się trochę zepsuła, ale i tak jest po 17-18 :D

      Usuń
  5. Pogody i ciepła to Ci pozytywnie zazdroszczę :-) Nie ma jak taki wypad na narty ( w Polsce stoki są oficjalnie zamknięte). Widac ,ze bardzo miło spędziłaś czas xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że górek nie pozamykali, żeby dzieci nie mogły na sankach zjeżdżać...
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Trochę spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! :D
    U nas ferie, a ja zakuwam do matury :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia! Na szczęście mnie to ominęło, ale zakuwałam do amerykańskiego odpowiednika, więc nie wiem, co gorsze XD

      Usuń
  7. Świetna różnorodność. Zazdroszczę ciepełka. Aktualnie w Polsce są najzimniejsze dni od dawna. Kiedyś było się do tego przyzwyczajonym, a teraz strach wychodzić w taki mróz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie, że macie zimę :D Ja po prawie 3 latach tu to bym pewnie zamarzła :D

      Usuń
  8. Super, że masz tak blisko zarówno w góry jak i na plażę. Świetna widoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W PL niestety wyciągi narciarskie są zamknięte. Piękne zdjęcia! Macie super położenie! I te temperatury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka różnorodność krajobrazów! U nas stoki pozamykane przez covid 😑

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj żal :( Przykro mi, tu jest limit, ale działają cały czas.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :*

Copyright © 2016 Olka w USA , Blogger