sobota, 12 grudnia 2020

I said YES!

Pomyślałam, że się odezwę. Nauka nauką, ale trzeba też się trochę rozerwać i odstresować, bo inaczej mózg wybuchnie XD Na szczęście przeprowadzka już zakończona, w nowym domu już też się rozpakowaliśmy i pomału się aklimatyzujemy. Wyrobiłam sobie już dzienną rutynę, żeby jak najlepiej rozplanować i wykorzystać czas. 

Ale dziś nie o tym! Tytuł już wszystko zdradził :D Zaręczyłam się! Stało się to dokładnie 3 tygodnie temu. Pod koniec listopada przypadała nasza rocznica i Jared postanowił się oświadczyć, czego w ogóle nie przewidziałam i byłam absolutnie zaskoczona. Pojechaliśmy zjeść coś dobrego niedaleko plaży, a później poszliśmy na spacer, czyli wyglądało to podobnie do naszej pierwszej randki, z tym wyjątkiem, że wtedy byliśmy na kawie. Spacer był tak owocny, że wróciłam już z narzeczonym :D W tej części plaży, gdzie byliśmy, akurat prawie nie było ludzi, ale okazało się, że są wyżej na klifie, więc dostaliśmy nawet brawa, co było bardzo miłe. Dowiedziałam się też, że moja host rodzina wiedziała o wszystkim, bo Jared poprosił Amy o pomoc z wyborem pierścionka i jak byłam u nich na Thanksgiving, to wiedzieli i nie pisnęli nawet słowem.

Ten rok z jednej strony jest mega ciężki, dla każdego oczywiście, ale dla mnie jest też jednym z najszczęśliwszych, bo mam świetnych przyjaciół, moja rodzina jest zdrowa i mam ukochaną osobę obok siebie. Pod choinkę w tym roku już nic nie chcę, bo mam już wszystko ❤️


24 komentarze:

  1. Gratulacje! Wszystkiego dobrego dla was :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje;) cieszcie się tym czasem narzeczeństwa bo to naprawdę fajny czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa! Gratulacje kochana :D
    W ogóle swietny pomysł- że wziął Cię na taką "pierwszą drugą randkę" :D
    mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było mega i naprawdę byłam zaskoczona :D
      Dziękuję :*

      Usuń
  4. Gratulacje! :) Cudowna wiadomość, życzę dużo miłości i wspaniałych chwil we dwoje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, gratuluję i życzę Wam szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Congratulations to you both!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak romantycznie *.* Moje gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał! Gratuluję obojgu :D Śliczny pierścionek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaaa gratuluję! Bardzo się cieszę kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Łaaaaa! Gratulacje 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*

Copyright © 2016 Olka w USA , Blogger