poniedziałek, 31 sierpnia 2020

III semestr

Wow! III semestr! Drugi rok studiów! Nie wierzę, że to już 3 rok mojego pobytu w Kalifornii. Tyle się działo, tyle się zmieniło, ja się zmieniłam. Już nie jestem tą samą Olą, która bała się, że pogubi się na lotniskach. Teraz jest Olka, która studiuje, mieszka sama (no prawie), mieszka w jednej z największych aglomeracji świata, jeździ sama samochodem i jeszcze wiele innych rzeczy, z których jestem dumna.

Jest niedziela, późny wieczór, byłam dziś w Santa Clarita, żeby odwiedzić swoją host rodzinę z wymiany, bo od jutra już zajęcia, więc pewnie nie będzie już dłuższej okazji, żeby tam pojechać. 

Jak w każdym semestrze wrzucam tu rozpiskę moich kursów.

AD JUS 5 - Criminal Investigation - szkoda, że online, bo słyszałam, że to bardzo ciekawy kurs.
AD JUS 8 - Juvenile Procedures
COM ST 11 - Elements of Public Speaking
ANTHRO 10 - Forensic Anthropology
SOC 2 - Social Problems

Trzymajcie się!

9 komentarzy:

  1. Z ciekawości, ile credits dostajesz za jeden kurs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj akurat za każdy mam po 3. W pierwszym semestrze miałam matme za 4, a w kolejnym będę brała chemię za 5, a tak prawie wszystkie są po 3.

      Usuń
  2. Taki pobyt z dala od domu potrafi człowieka dużo nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj fakt. I szybko się człowiek samo uświadamia czy jest samodzielny, czy jednak nie :D

      Usuń
  3. Fajnie, że się tam usamodzielniłaś :D Życzę powodzenia na drugim roku studiów :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz na swoim kierunku bardzo ciekawe przedmioty. Powodzenia!
    Ja jestem w klasie maturalnej i w tym roku też będę próbowała zdawać na studia na architekturę. Mam już wyniki SAT, więc mogę już zacząć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, powodzenia! Ja też zabieram się za aplikacje, od dziś już mogę, a chcę zrobić to jak najszybciej.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :*

Copyright © 2016 Olka w USA , Blogger