piątek, 24 maja 2019

Seniors Last Day & Grad Bash


Ostatnio trochę mniej piszę, ale to dlatego, że został mi już niecały miesiąc wymiany, więc wykorzystuję czas na robienie dużo ciekawszych rzeczy niż siedzenie przy laptopie i spotkania ze znajomymi, więc wybaczcie. Na pewno wszystko nadrobię.

22.05 to zarazem - Final Day for Seniors czyli był to ostatni dzień na oddanie wszystkich projektów oraz Seniors Last Day czyli zakończenie szkoły, które jest zupełnie inne niż te w szkołach w Polsce. Przyszliśmy normalnie ubrani, mieliśmy skrócone lekcje, choć i tak na nich nic nie robiliśmy tylko rozmawialiśmy i omawialiśmy nasze projekty. Otrzymaliśmy też swoje Yearbooki. Po lekcjach wróciłam z hsiostrą do domu, ale tylko zjadłyśmy obiad, przebrałyśmy się, wzięłyśmy ciepłe koce i wróciłyśmy z powrotem do szkoły, gdzie odbywał się Senior Sunset. Graliśmy w różne gry, podpisywaliśmy Yearbooki, wygłupialiśmy się i czekaliśmy na zachód słońca, którego i tak nie zobaczyliśmy, bo były chmury. Do domu wróciłam około 9:00.


23.05 o 3:00 po południu z ludźmi ze szkoły jechaliśmy na Grad Bash. Jest to impreza dla seniors organizowana w naszym przypadku w Universal Studios w Hollywood. Wszystko trwało od 5:00 do 2:00 w nocy. Do godziny 10:00 mogliśmy zwiedzać i korzystać ze wszystkich atrakcji, a później zaczęła się impreza. Najpierw dla rozgrzewki grali jacyś mało znani DJ-je, a na koniec zagrał Marshmello. Po tym wszystkim byłam tak zmęczona, że przespałam całą drogę powrotną, a gdy htata około 4:00 rano odbierał nas spod szkoły to też średnio kontaktowałam XD Dziś wstałam przed 1:00, wzięłam chłodny prysznic, żeby się obudzić i po śniadanio-obiedzie postanowiłam na świeżo napisać post.










6 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że lubisz szkołę, do której chodzisz (wspominałaś w poprzednich postach), naprawdę super rzeczy się tam odbywają. Mam nadzieję, że w mojej szkole będzie podobnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zupełnie inna bajka, niż polska szkoła. Na pewno i w Twojej szkole będzie co robić :)

      Usuń
  2. Obserwowałam przez cały rok, to co dzieje się w Twojej szkole, te wszystkie super wydarzenia, naprawdę wielkie zazdro, bo u nas nuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mówiłam, że spakuję Cię w walizkę i zabiorę ze sobą XD

      Usuń
  3. Jeśli w następnym roku będzie też ta impreza, to na 100% idę! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*

Copyright © 2016 Olka w USA , Blogger