sobota, 27 kwietnia 2019

Dużo się dzieje - urodziny Amy, prom i koncert

W piątek (12.04) moja host siostra Amy miała urodziny, więc razem ze znajomymi urządziliśmy jej imprezę niespodziankę. No powiedzmy niespodziankę, bo gdy ona pojechała z rodzicami do dziadków, a ja wykręciłam się bólem brzucha, to myślę, że na pewno kapnęła się o co chodzi XD W każdym razie wyszło super i bawiliśmy się do 3 nad ranem.

Kolejnego dnia miałyśmy Prom, więc to była niezła jazda, bo byłyśmy trochę niewyspane. Cała impreza odbywała się w The Proud Bird Event Center w LA, blisko lotniska LAX. Przyjechali po nas nasi partnerzy, ale nie jechaliśmy standardowo na jedzenie, a później na miejsce, ponieważ wszyscy jechali razem autobusami, a catering mieliśmy na miejscu. Zbiórka przed szkołą była o 5:00, gdzie zostaliśmy przeszukani, bo oczywiście nie można było mieć przy sobie broni, alkoholu czy jakichś ostrych przedmiotów. O 5:30 wyjechaliśmy. Wszystko trwało od 7:00 do 12:00 i było świetnie. Do domu wróciłam około 2 i nie miałam już totalnie siły na nic.






19.04
Kiedy w piątek wróciłyśmy po szkole do domu, host mama zapytała czy mamy jakieś plany na wieczór. Powiedziałyśmy, że na razie nie, a ona na to, to może chciałybyście pojechać na koncert? I wyciągnęła 2 bilety na ten dzień, na koncert PINK!!! Prawie tam zemdlałam z wrażenia, a później piszczałyśmy ze szczęścia i śmiałyśmy się z siebie na wzajem. To był jeden z prezentów urodzinowych Amy. Szybki obiad, prysznic i reszta i już siedziałyśmy z host mamą w samochodzie i okazało się, że nasza koleżanka Liv też z nami jedzie. Wiedziała o tym już od dawna i nawet nie pisnęła słowem. Koncert zaczął się o 7:30 i był w The Forum w Inglewood. Napiszę tylko tyle, że było MEGA! Spełniło się jedno z moich marzeń, którym był właśnie koncert PINK.






8 komentarzy:

  1. Ale ślicznie wyglądałaś na promie, piękna sukienka!! U mnie też na promie ma być jedzenie, więc nie trzeba jechać nigdzie przed ale i tak wiele osób to robi haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądałaś na promie! Masz super rodzinę, mam nadzieję, że moja będzie równie fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Naprawdę, życzę Ci, aby Twoja rodzina była podobna do mojej :)

      Usuń
  3. Hej, mam pytanie. Z jakiej organizacji wyjechałaś na wymianę? Z góry dzięki za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zależy mi na odpowiedzi, bo chciałabym również pojechać na wymianę do USA, również w 3LO, tak jak ty :) Mam jeszcze parę pytań, ale na razie to mnie najbardziej nurtuje, ponieważ szukałam odpowiedzi na blogu, a nigdzie nie znalazłam (pewnie to moja nieuwaga :D)

      Usuń
    2. Hej, moja organizacja to Amicus :) Możesz zadawać pytania, chętnie na nie odpowiem ;)

      Usuń
  4. Co do Promu, to jednak macie super. Nawet nie miałabym nic przeciwko temu, żeby i tu można było pić od 21 roku życia, a przed Studniówką robili przeszukanie, bo połowa ludzi była dobrze pijana i zabawa przez to była bardzo średnia, więc nie masz co żałować.
    Pink! Właśnie zżarła mnie zazdrość XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no koncert był super :D U mnie na promie ludzie nawet bez alko dobrze się bawili, więc jednak nie żałuję, że nie byłam z wami.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :*

Copyright © 2016 Olka w USA , Blogger