środa, 13 marca 2019

Zdjęcia

Hejka!
Nic ostatnio u mnie się nie dzieje, tzn. nic, o czym mogłabym napisać, ale postanowiłam coś tu wrzucić, żeby nie było, że jestem strasznie zajęta i nie mam na nic czasu. Dziś będą to zdjęcia, zrobione w różnym czasie. Miłego oglądania ;)


Pierwsze zdjęcie zrobione w styczniu podczas treningu piłkarzy, a na tym jest biblioteka.

Deszczowa Kalifornia, ale na szczęście na dniach ma być już ponad 20 stopni :D 

Próba tancerzy

Nabór do Marines

Przejażdżka z kolegą


Kościół, do którego chodzi moja rodzina

Carpinteria - dlatego lubię jeździć do dziadków <3

Chyba jechał ktoś ważny, bo zatrzymali cały ruch

Jeden z sąsiadów lubi stare samochody

Ach te widoki...

Na jakimś spacerze z Lucy

Zachody słońca <3

Widok w dzień

I w nocy <3

A tutaj okolica, w której mieszkam

P.S. Na początku kwietnia mam tydzień wolnego tzw. spring break i szykuje mi się wycieczka na północ do South Lake Tahoe i San Francisco, więc na pewno będzie tutaj relacja :)

11 komentarzy:

  1. Te zdjęcia idealnie odwzorowują to jak wyobrażam sobie Californię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka Nevada, ale z pagórkami i większą zielenią XD

      Usuń
  2. Widok nocą jest przepiękny! Chyba lepiej ci się trafić nie mogło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, kocham miejsce, do którego trafiłam i Tobie też życzę, abyś zakochała się w swoim :)

      Usuń
  3. Same zdjęcia jako post, jak dla mnie super :D Pięknie tam masz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia ale moim zdaniem to z tęczą najładniejsze, nigdy czegoś takiego nie widziałam. Zdecydowanie musisz robić wiecej takich wpisów hah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tęcza dość rzadko spotykana, bo rzadko pada, więc jest jeszcze piękniejsza :) Ok, to od teraz zacznę zbierać zdjęcia i częściej robić podobne posty :D

      Usuń
  5. Ostatnie zdjęcie <3 Piękna okolica :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie amerykańskie osiedle, jak z filmu, ale naprawdę ładnie położone :D

      Usuń
  6. Piszę to już chyba 20 raz - śliczne widoki XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi ich bardzo brakowało, kiedy już wrócę.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :*

Copyright © 2016 Olka w USA , Blogger