niedziela, 7 października 2018

Viking Fest & Pink out Game



1-2.10
W poniedziałek i wtorek mieliśmy fall break, ale hrodzice mieli pracę, więc spędziłam ten czas na nauce i spotkaniach ze znajomymi.

3.10
Late Start Wednesday. Jeszcze chyba tu o tym nie pisałam, ale w każdą środę zaczynamy lekcje później o 8:55, a nie 7:00 i trwają 40 min, a nie 55.

4.10
Viking Fest. Cała impreza zaczęła się o 6:30 po południu. Były różne gry, występy grup tanecznych, można było kupić jedzenie i napoje, a zarobiona kasa szła na wsparcie drużyny footballowej.

5.10
Pink out Game, czyli wszyscy zjednoczeni w tej samej sprawie, przeciwko rakowi piersi. Wszyscy w tym dniu (moja szkoła + Hart High School) ubrali się na różowo w tym jednym celu. Wszystko działo się podczas meczu footballu. Wygraliśmy 34:7 ❤️

6.10
Na sobotnie popołudnie zostałam zaproszona przez koleżankę z hiszpańskiego na jej 16 urodziny i choć większość ludzi tam była młodsza ode mnie o 2 lata, to bardzo miło spędziłam czas. Tańczyliśmy, było karaoke i bardzo dużo dobrego jedzenia XD

Nie mogę uwierzyć, że we wtorek minęły już 2 miesiące, odkąd tu przyleciałam! Naprawdę czas leci strasznie szybko i już zaczynam panikować, że niedługo będę musiała wracać, a tutaj mi tak dobrze i pierwszy raz w życiu lubię chodzić do szkoły i czasami nie mogę się nawet doczekać kolejnego dnia. Może to brzmi dziwnie, ale tutaj szkoła naprawdę jest spoko.

Na koniec jeszcze kilka filmików i zdjęć.

Teacher Pie in the Face 😂





Gdy mamy zajęcia do wieczora 

Deser z hsis

W naszych cudownych oczojebnych koszulkach

6 komentarzy:

  1. Dwa miesiące to sporo czasu, ale jak dobrze się bawisz to nie zwracasz uwagi na to, że to tak szybko leci hah a to Teacher Pie in the Face to najlepsze co do tej pory widziałamXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, czasami mam uczucie, że niedawno przecież przyjechałam. Nie wiem, kto miał większy ubaw z Pie in the Face, my czy nauczyciele XD

      Usuń
  2. Ale super, u mnie w szkole nie ma czegos takiego, ale mamy za to powder puff game w ktorej mialam okazje grac :D

    mary-jozwiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie nie ma powder puff, ale widziałam, że to jest świetne i sama wzięłabym chętnie w tym udział ;)

      Usuń
  3. Super! Z tego co widzę, to amerykańskie high school jest naprawdę ciekawe, a Twoi nauczyciele??? U nas by to nie przeszło XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bank by nie przeszło XD Masz racje, hs jest dużo ciekawsze.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :*

Copyright © 2016 Olka w USA , Blogger