wtorek, 29 maja 2018

Witam!


Trochę o sobie.
Jak już Wam wiadomo mam na imię Olka i mieszkam w krainie wielkich jezior, czyli na Mazurach. Mam 17 lat i chodzę do LO o profilu biol-chem-ang. Kocham podróżować  i czytać książki. Lubię sport - w szkole gram w piłkę nożną i siatkówkę, a 2 razy w tygodniu trenuję taekwondo. Interesuje mnie również psychologia i kryminalistyka.

Dlaczego HS w USA?
Kilka lat temu trafiłam na bloga o wymianie i również zapragnęłam przeżyć podobną przygodę, no i w końcu to marzenie pomału zaczyna się spełniać. To znaczy, że już w końcu wiem, gdzie pojadę, ponieważ swój placement otrzymałam kilka dni temu, ale Wy dowiecie się tego w kolejnym poście - a co potrzymam Was w niepewności ;) Teraz zaczynam załatwiać kolejne sprawy, czyli wiza, bilet i kupno prezentów dla host rodzinki.

Pa! Widzimy się w kolejnym poście.

8 komentarzy:

  1. Gratuluję i zazdroszczę takiego wyjazdu. Taka wymiana kulturowa to musi być świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mam nadzieję, że właśnie taka będzie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Hej! Napisałaś u mnie na blogu komentarz, więc odwiedziłam twój :D Chciałabyś może dołączyć do grupy exchange students na fb? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dzięki za odwiedziny :) Pewnie, że chcę, możesz wrzucić link? :)

      Usuń
    2. Jakbyś mogła do mnie napisać przez formularz kontaktowy na blogu jak cię mogę znaleźć na fb (jak się nazywasz, czy może masz jakieś zdjęcie) to bym cię dodała bo to jest chat na messengerze i nie wiem czy to się da wysłać, chyba że chcesz to możesz tutaj w komentarzu napisać tylko tak pomyślałam że może nie bo przecież RODO xD

      Usuń
  3. Heeej! W końcu wpadłam na Twojego bloga. Zostawiasz mnie, będę tęsknić :( Liczę na wiele zdjęć i postów, no i baw się dobrze, abyś miała później co opowiadać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roxi! Tak się zastanawiałam, kiedy któreś z Was tu zajrzy ;) Też będę tęsknić, a z postami się postaram.

      Usuń
  4. Kochana! Mogłabyś powiedzieć, z jakiej organizacji, biura wyjechałaś?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*

Copyright © 2016 Olka w USA , Blogger