niedziela, 31 grudnia 2023

Update - grudzień 2023

Pomyślałam, że napiszę jeszcze przed końcem roku :D 
Ostatnie pół roku było dość spokojne, żyłam sobie swoim rytmem, jeździłam na zajęcia 2 razy w tygodniu i uczyłam się. Na magisterce jest inaczej, traktują nas już poważniej, do tego więcej osób jest starszych. Na licencjacie większość to były osoby do 23 roku życia, a tu jest sporo osób po 30-35, którzy po latach pracy postanowili podnieść swoje kwalifikacje. 

W tej połowie roku, były w sumie tylko dwa większe wydarzenia godne wspomnienia. Pierwsze to spełnione marzenie i koncert Metalliki pod koniec sierpnia, a drugie to trip na północ Kalifornii podczas mojej jesiennej przerwy na uczelni. Zahaczyliśmy o Palo Alto i odwiedziliśmy brata Jareda, zwiedziliśmy też Stanford University, który jest jednym z najlepszych Uniwersytetów na świecie. W zależności od rankingu, zawsze plasuje się w pierwszej 5. Kampus przepiękny, warty odwiedzenia. Dale pojechaliśmy też w okolice Napa i Sonomy. Trafiliśmy na piękną jesienną pogodę i delektowaliśmy się winem z tamtejszych winnic, a ta okolica słynie właśnie z nich. Gdzieś przeczytałam, że w Napa Valley jest ich około 400.

Skończyłam pierwszy semestr magisterki ze średnią 4.0 i mam teraz przerwę, aż do 22 stycznia. Myślimy z koleżankami o zrobieniu jakiegoś girls tripu, na kilka dni, ale co z tego wyjdzie, czas pokaże. 

W tym semestrze biorę 4 przedmioty. Jeden online, który będę miała we wtorki i czwartki rano. Nie dadzą się wyspać, ale tylko taki termin był dostępny. I jest to przedmiot - Substantive Criminal Law.
Resztę przedmiotów udało mi się ułożyć pod rząd i będę je miała w poniedziałki i środy, czyli tak, jak w semestrze jesiennym. Tylko, że tym razem zaczynam wcześniej, bo już o 9:30 i kończę ostatni przedmiot o 4:50.
Przedmioty będą takie:
1. Statistics for Criminal Justice
2. Criminal Justice Ethics, Values, and Diversity
3. Crime Analysis Technique 1: Social Network Analysis

Na koniec wszystkim, którzy tu jeszcze zaglądają życzę spokoju, pomyślności, dużo zdrowia i spełnienia marzeń! Trzymajcie się ciepło! :*

1 komentarz:

  1. Wszystkiego dobrego i gratulacje za tak wysokie wyniki!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*

Copyright © 2016 Olka w USA , Blogger